Jag vet hur du ser ut i dina kläder*

Blir inget mer från mig idag för nu ska jag bara fixa till mig efter en lång skön dusch. Sen blir det fotboll med mina favoriter och älskling, kan inte bli så mycket bättre. Lycka till igen Armin hihihi. Sen åker jag till stensätra så jag återkommer imorgon. Puss på er
Vi satt och kollade igenom gamla bilder då det verkligen var bild på halva ansiktet, på ett öga och när alla var ens allt. Fick mig ett gott skratt när Jessica lägger upp denna bild på Emma och henne. Jag frågade hur gammal den var och den var någon minut gammal! Ni är så jävla snygga <3333 tänk om jag hade varit lika fina som er xD inget utan er, är förlorad då <333 ni är mitt ALLT. forev3ver iN MyY ♥. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0