Men grina då!

Rubriken är orden som kom ur min mun när jag läste de senaste depp inläggen haha. Dryg jag ska vara med mitt gnäll ibland!
Jag ska inte sura!
Jag har världens bästa vänner, sen om dom mår dåligt ska inte jag göra det. Jag ska trösta dom och ge dom min axel sen är det nog.
Jag träffar en underbar människa som gör mig så otroligt glad när jag spenderar tid med honom.
Skolan är min ensak jag bara måste ta tag i.
Jag har en underbar familj men alla har sina fel och brister, speciellt jag. Det är något man måste jobba på utan massa gnäll.
Jag har det så bra och ska se dom sakerna istället för att leta efter allt dåligt. Så förlåt för mitt fjantiga gnäll!

Kommentarer
Postat av: F

<3

2011-09-15 @ 00:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0