Min dag

Jag skulle ju gå upp i tid, äta bra frukost, plugga, plocka upp äpplen på gården och vara duktig. Även städa. Det var tanken allafall.
Såhär blev det dock:
Gick upp 12.00 (inte tidigt)
Käkade en rostad macka, ett wienerbröd och 78492+kg godis. TIlls klockan blev fyra då jag märkte att jag kanske skulle göra något bra. Så jag började städa mitt rum (!?) Matdags sen ut och träffa Pontjack en sväng. Klockan är alltså sex och hur mycket har jag pluggat? INTE ETT PISS
Tog dock upp äpplen nyss woho haha... Ont i huvudet nu också så det slutar väl med dusch sen sängen typ. Plugga är verkligen inte min grej. Måste skärpa mig.
Lär ju lägga upp den här filmen haha! Min kära vän Lisa har videoblogga. En skön avslappnad tjej som nog får med allt i denna video i början. Sköna exempel om hur man ska låta när man gör en video eftersom alla låter så konstiga.
Men Lisa? Du låter nog mest rolig av alla för du är så jävla skön min piteå bonde! Hahaha sötis du äger

UPPPPDDDDATEEEE

Slänger upp när hon sjunger på samma gång. Gullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0