Skolan→osv

Den här veckan har varit så dryg i skolan! För det första har vi först haft en lektion 09.00 sen nästa vid 15.00 nästan varje dag, eller bara en lektion osv. Det är de dagarna jag inte vill åka till skolan för det känns så himla onödigt. (Självklart vet jag att det är ett måste och bädligt nödvändigt)
Igår slutade jag vid 15.00 och då åkte jag raka vägen hem till Eric och mös. Hans syster ska flytta till New York idag och bli borta några månader, vilken lycka va! Att få komma bort 3 månader vore ju helt underbart. Men i vilket fall som helst så blev det jätte god middag där som gjorde mig hur mätt som helst. Liknade mer Resturangmat ju haha!
Nu ska jag fixa mig lite för idag är det skolfoto och jag har egentligen jätte brottom men jag klarar inte av att stressa ihjäl mig en Fredag morgon för då blir hela dagen förstörd. Men vi hörs later
Saknar min prinsessa

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag saknar dig också, ska vi umgås PÅ RIKTIGT i helgen? kan du?

2011-09-16 @ 10:28:24
URL: http://amandaeva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0