Svar på frågestunden

Hoppade självklart över vissa frågor som var oseriösa och någon fråga om jag är en bra kyssare typ. Hur ska jag veta det liksom? haha brukar inte kyssa mig själv. men here you go!

Vem träffar du just nu? Jag träffar världens goaste. Eric

Vad var det du hade med Filip Sundell egentligen? Jag har väl aldrig haft något med Filip mer än att vi är vänner? Haha

Äter du p-piller eller något annat preventivmedel? Det gör jag, jag äter Neovletta 28

Vad tycker du om för blommor? Haha vafan? Rosor då om jag ska vara någorlunda seriös.

Är du bra på att dansa och vilka danser har du dansat? Jag har inte dansat seriöst på länge för jag tröttnade när jag inte kunna ta ut rörelserna för jag har fel på lederna. Men jag dansade Street, Ragga, disco osv genom åren.

Hur går skolan för dig detta år? Känns som att vi inte har börjat ordentligt än men jag ska fokusera bättre. Det återstår att se.

Ska du och dina nära tjej kompisar utomlands? Vårat mål är att nästa sommar åka på Peace&Love, Alanya och några fler små tripper. Men vi får se hur långt pengarna tar oss haha...

Vilken är din favoritfilm? Dirty Dancing!!! Sen love and other drugs.
Vad är det mellan Amanda och dig? Såg att du hade skrivit om henne tidigare. Jag och Amanda har ju alltid varit skit bra vänner men skolan tar tid, pojkvännen hennes tar tid så vi umgås sällan. Men det är väl ingenting speciellt mer än att jag saknar henne.
Vad får dig att blogga? Jag vill ha någostans där jag kan slänga upp bilder, skriva av mig, lägga in fina texter jag hittar och bara få ha ett ställa där jag kan skriva vad jag vill. Sen att så många är intresserad av att läsa mitt trista liv är ju bara roligt!
Vad vill du göra efter skolan? Efter skolan har jag ingen aning om vad jag vill göra. Jag kommer väl plugga vidare och ha ett extra jobb på sidan av. Mer än så vet jag inte, vill inte tänka så. Vill se vad som händer då och leva för idag istället.
Vad har du för skostorlek?
37, vadårå? Vilken fråga haha.

Hur mycket väger du?
Alltså? Vet inte men över 50 något. 55 kanske.
Hur lång är du?
169cm ungefär.
Om du hade fått bytt utseende med någon, vem hade du valt?

Utan tvekan:


Hur ser din drömprins ut?
UTAN TVEKAN:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0