Vilken kväll!

Igårkväll spenderade jag tid emd tjejerna och lite nytt folk hos Ebba, eller nytt för vårat "gäng" eller hur jag ska tyda mig rätt. Det blev allafall skit roligt! Lagom med dricka, för mycket dans, snack och bara hur kul som helst rent ut sagt! Drog vidare vid 12.00 tiden till NS där de var fest, öste lite sen donken. Sen kom Eric med någon random som körde och plocka upp mig vid ... 04.00 tror jag, sov så gott efter den kvällen lär jag säga. Vilket ös!
Ska duscha, käka, städa och fixa mig nu sen drar jag vidare på "fest" tror jag. Blir dock lugnt för mig, drar dit bara för att umgås med allihopa. Men nu lär jag skynda mig lite så Sofia inte behöver vänta tills efter 00.00 inatt haha. Puss på er mina fina!
SPÅKULAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0