29 dagar

Jag är så kass på att uppdatera och hittade en lista på Rebeccas blogg som jag knykte åt mig, hoppas de är okejjj!
Hennes blogg kan ni ju kolla in på samam gång, den är bra och uppdateras ofta!

http://rebeccamanda.blogg.se/


1. Lite om mig själv

2. Morgonrutiner
3. En rolig kväll
4. Det här stör mig
5. En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv
6. 10 saker jag gillar
7. Det här saknar jag
8. Det här är min käraste
9. Det här är jag dålig på
10. Mitt bästa köp
11. Mina rädslor
12. Det här är jag bra på
13. Det här har jag i min väska
14. En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
15. Mina drömmar
16. Det här är jag beroende utav
17. Mitt favoritminne
18. Det sjukaste jag har gjort
19. .Vilken sport jag tränat och tränar
20. Någon jag vill byta liv med en dag och varför
21. Det här får mig att gråta
22. Någon jag ser upp till
23. Något som får mig att må bra
24. Mina produkter jag använder
25. Min favoritbild
26. Mitt/mina syskon
27. En hemlighet

Kommentarer
Postat av: rebecca

Men hur gullig är du då sötnos!!! :)

2012-04-28 @ 16:59:30
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0