halsont, feber vafan är det här

Mamma sa till mig igår "du kommer säkert bli som mig när jag var yngre, blev alltid sjuk till nyår, sista april osv"
Och jag är så dryg på dedär sättet. Ska jag utomlands får jag feber samma dag fast jag vetat det en månad. För några år sedan när mamma sa att vi skulle till skara sommarland blev det också så. Så alltid om vi skulle dit, för vi var där varje sommar förut men då sa aldrig mamma och pappa något förens samma dag typ. Samma sak nu, idag ska vi dricka och fira Nellie. Snart sista april och dagen efter ska jag tatuera mig! men jag tänker bara ta en alvedon och låtsas som jag är frisk för orkar inte sitta inne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0