have finally ordered


Kommentarer
Postat av: jessica

haha, fan va du inspireras av Emmas still.. Det där hade ju hon också tänkt köpa för ca 3 månader sedan och la upp de på bloggen, har ni kollat på de samtidigt och tillsammans eller? ; )

2012-04-19 @ 14:06:52
Postat av: Jennifer

nej jessica, kollar du min blogg långt före julafton står de ju att de var först på min önskelista så nix inte alls därifrån. hörde av massa att hon var sååå sur för jag "härmar". och tror knappast de bara är EMMAS stil! men wosh, hon har tjatat om de i tre månader. mycket snack liten verkstad så jag härmar väl inte henne när hon inte ens ÄGER ett sånt linne medan resten av EU har införskaffat sig liknade. men kan erkänna att jag härmar amanda israelsson som har ett i färg som hon köpte för ett år sen typ :)

2012-04-20 @ 10:26:36
URL: http://jenniferlarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0