Hej hej jag lever och är 18 år!

Sitter hemma hos Karin nu och kollar Hockey. Fredagen blev så jävla grym!
Släkt på besök hela dagen sen vid 18.00 rullade folk in hemma hos mig och vi käkade tacos och öste som aldrig förr. Fick världens finaste kavaj av Lina, linne av Jessica och en skit fin guldig stickad av Emma. Av vågaspåra fick jag en explore och inträde på krogen. Minns inte jätte mycket från kvällen senare men hade sjukt roligt allafall!


Självklart skulle jag platta håret innan vi åkte vidare till Slick och ni vet den här tanken "ska jag känna hur de känns att ta platttången på armen, nee jag bör inte men fan jag gör de" GÖR DE ALDRIG. Ajaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0