24 irriterande saker

Tavlor som hänger snett
Mascaragegg i ögonvrån
Ojämna eyelinerstreck
Läppstift utanför läpparna
Yviga hårstrån som sticker utanför självaste frisyren
Tallrikar som inte är riktigt avsköljda i disken
Speglar med fingeravtryck på
Presenter/julklappar med kvarglömd prislapp
Felstavat efternamn
Datorer som tar sju svåra år att starta upp
När det bara finns hembränt att dricka om man vill bli full
När man satsar på att gå ner fem kilo och allt som blir mindre är tuttarna
Vissna krukväxter
Att mitt hår växer så sakta
Värmeljus som brinner slut på en timme
Debatter i TV då alla avbryter varandra
Att onlinespel kostar pengar
Bad hair days
Noppiga kläder
När "programguiden" på datorn inte funkar
När kattfan äter upp alla "spetsar" på blommorna I vardagsrumsfönstret
Skor som gör ljud ifrån sej
Blekfeta förortstanter
Att jag aldrig har - eller har haft - navelludd. Jag älskar ju för fan att peta i navlen! Tänk om jag ändå fick hitta något oxå! Strike GOLD!
1. Tavlor som hänger snett
2. Mascaragegg i ögonvrån
3. Ojämna eyelinerstreck
4. Läppstift utanför läpparna
5. Yviga hårstrån som sticker utanför självaste frisyren
6. Tallrikar som inte är riktigt avsköljda i disken
7. Speglar med fingeravtryck på
8. presenter/julklappar med kvarglömd prislapp
9. Felstavat efternamn
10. Datorer som tar sju svåra år att starta upp
11. När det bara finns hembränt att dricka om man vill bli full
12. När man satsar på att gå ner fem kilo och allt som blir mindre är tuttarna
13. Vissna krukväxter
14. Att mitt hår växer så sakta
15. Värmeljus som brinner slut på en timme
16. Debatter i TV då alla avbryter varandra
17. Att onlinespel kostar pengar
18. Bad hair days
19. Noppiga kläder
20. När "programguiden" på datorn inte funkar
21. När kattfan äter upp alla "spetsar" på blommorna I vardagsrumsfönstret
22. Skor som gör ljud ifrån sej
23. Blekfeta förortstanter
24. Att jag aldrig har - eller har haft - navelludd. Jag älskar ju för fan att peta i navlen! Tänk om jag ändå fick hitta något oxå! Strike GOLD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0