FannyDannyFlafffanny

Detta är en människa jag alltid vet vart står men alltid känner olika för. Hon kan irritera mig så det kryper i hela kroppen, blir svart i ögonen och jag bara vill slå henne så j*vla hårt. Samtidigt så får hon mitt hjärta att slå en extra hopp många gånger. En tjej som är skit "tuff" men världen goaste och snällaste människa. Vill bara alla deras bästa men humorn tar oftast över. Det gör också en på bra humör dvs. Denna lilla tjej förtjänar att höra att jag älskar henne efter våra diskutioner senaste tiden. Då hon velat dödat mig och jag henne. Har inte ens kunna tänkt på henne utan att känna hur det kryper i kroppen på mig. Så var vi hos Therese här om dagen och allt vände. När hon kommer med sina roliga kommentarer och hennes sett att vara. Du gör mig så glad badbestis. Jag älskar dig och hoppas vi ses innan fest, på fest och efter fest i helgen ♥

Kommentarer
Postat av: fanny

MEN va go du ääär!! Ååh vad glad jag blev nu. Hihi puss gullis. Älskar dig <3

2012-02-06 @ 18:08:32
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0