Godmorgon

Har haft en kanon helg verkligen! Skulle ju till frissan idag men de blev itne av för min faster var lite hängig så tar det nästa Söndag istället!
Farfar kom nyss och ville ha lite hjälp hemma så ska åka hem till honom vilken sekund som helst. Sen hem för att plugga osv. Bilder från helgen kommer senare, ni får nöja er med dessa för tillfället
Fredag
Therese & Anton med några presenter
Lördag bilden är tagen av Carro på facebook på Therese hos henne igår
Trots att du mådde som en kossa och jag fick stå med mina fingrar i din hals i närmare 40 minuter så hoppas jag det hjälpte och du fick en bra kväll ändå. Världens finaste 18åring vi alla älskar dig!

Kommentarer
Postat av: therese

haha älskar dig!!!

2012-02-21 @ 13:07:35
URL: http://susannattherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0