Godmorgonnnn

Vaknade lite sent idag trots tidig hemgång igår. Var med tjejerna hos fanny och mös. Spelar ingen roll att vi sitter i myskläder och kollar på gaygalan för det låter som vi har fest ändå. TVn på högsta, allsång och hur kul som helst. Som vaanligt.
Sitter sliten och trött nu hur sugen som helst på att gymma som fan. Vill ha träningsvärk så jag inte kan gå, vill känna hur de tar i magen så fort man hostar eller skrattar. Men har inte tid nu. För farfar är på ingång och ska hämta upp mig för ikväll blir det mysa hos honom och sova kvar där. Utan internet också för den delen så uppdatera kommer jag tyvärr inte göra.
Var i valbo med Karin igår och köpte bra saker. Bilder på det kommer på Söndag då jag kommer hem och då jag även har fotat hos farfar antar jag.
Blev träningstights, sportbh, två par jeans, en stickad till mig och en till karin. Och allt gick tillsammans på 600kr ungefär. Lyckades ganska bra ändå? Förklarar mer om det på söndag. Puss på er mina fina

troett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0