Hej på er

Var lite snurrig igårnatt när jag kom hem efter att ha festat så de förklarar väl inlägget under? Eller är jag jämt så? haha. Vaknade imorse vid 08.00 och huvudet var långt ifrån vaket eller vid liv, mådde som en kossa. Gick upp direkt eftersom jag skulle till frissan i FALUN..... min faster. Så de var ju skönt att att kliva upp 08.00 bakis när man hade somnat halv 5, för att då på morgonen åka bil till falun. Nej fy! Men kom hem vid 17.00 ungefär med nyklippt hår och tonade det lite. Jätte skönt
Kom nyss hem efter en kväll hos Fanny med godis, mys och prat. Så ska hoppa ner i sängen nu så jag får sova ut lite. Imorgon blir det bara ta de luuuuuugnt
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0