MANGE <3

Gårdagen var skit kul! Kommer till stan kvart i nio och ser kön på 20 meter om inte längre. Jag går och ställer mig längst fram för jag skulle in! Kom in ganska fort och kom längst fram också nästan. hihi. ALla ni som såg mig, era blickar, älskar <3. Hur ofta händer något i sandviken? Och vem blir inte taggad av hög musik. Så jag, Mimmi och Emma stod och hoppade med alla 13åringar som idioter. Både jag och Emma fick ögonkontakt med Mange. Låter som vi tror han är typ skit stor. Men han var sjuuukt söt i verkligheten, kär i hans retarda blick!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia lindborg

Han heter max!! ;) Fick hans autograf <333 hahah

2012-02-03 @ 12:03:33
Postat av: Rudolf

Vem är Mange? :)

2012-02-03 @ 13:04:31
Postat av: Jennifer

Hahah jag veeeet, men har trott att HAN heter mange så jag tänker fortsätta inbilla mig det :D

2012-02-03 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0