Torsdag och Fredag

Torsdag var jag som sagt på mange här i Sandviken. Var en riktig fjortis med Emma och Mimmi. Stod och hoppa, dansa och skrek. Som om vi var full. Men man får ibland, skämdes till en början sen kom jag på att vem fan bryr sig? Okej att alla i våran ålder och alla äldre stod stilla längre bak typ, men för det ska inte vi göra det. Hihi
Drog till donken efter och ringde skjuts. Slutade med att jag och Mimmi satt där själv till halv 12 då vi äntligen fick skjuts hem.
Såg ungefär ut såhär då haha

Fredag, igår alltså.
Slutade skolan vid 14.00 och fick skjuts hem, turen är med mig ibland och fick även skjuts till skolan. började gå eller halta så åker Maja och hennes pappa förbi och frågor om jag ska ha skjuts. Taaack!! lycka!
Efter skolsn blev de tacosmys med familjen sen duscha för att sedan åka till Ebba. Mös där med henne och så var henens bror untuntunt ture där. Var så kallt ute så slutade med att jag somnade med ebbis. Kom hem för 2 timmar sedan och har varit barnvakt åt min kusin som fyllde 9 år igår. Sjuukt. Tippade på typ 7 år haha. Går så fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0