underbar


Kommentarer
Postat av: jennhy

Som sagt, själva inlägget är till småttingar som inte fått kött på benen än men som tycker att dom är tjocka pga alla bantningsbloggar eller fjortisar som "åh jag är så tjock, måste sluta äta" fast att dom inte är det. Det är lätt att bli blind för sig själv och verkligheten som man faktiskt kan bli av just sådana.



Och nej, jag är inte perfekt. Ingen är perfekt. Visst kan man tycka att någon verkar vara helt perfekt men nej, det är omöjligt. Man kan tycka så om vem som helst men ALLA har vi våra problem och komplex och ALLA ser vi olika på saker och ting. Medan du sitter och tycker att jag har tex "perfekta" ben kan det vara någon annan som sitter och inte tycker det. Som sagt, alla ser vi olika på saker och ting och speciellt på oss själva. Du ser inte på dig själv som vi övriga gör, och varför det är så, det vet jag inte.



Det jag menar också är att jag inte är pinnsmal och man måste heller inte vara det för att vara nöjd och kunna acceptera sig själv. Vissa kanske tycker att jag är det, men det är ju ändå jag som lever med min kropp och ser den varje dag vilket innebär att jag är den som bör veta bäst.



Tråkigt att du tog åt dig på det viset men det tycker jag verkligen inte att du bör göra.

2012-02-05 @ 19:42:22
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0