Underbara daaag, så jävla glad

Vaknade först strax efter 5 och kunna inte somna om. Så klev upp då och pluggade. Duktig?? Redan de var bra. Kom i tid till skolan. Ska gå hem men farfar hämtar mig och skjutsar hem mig. Kommer hem och mamma säger: De ringde från sjukhuset idag och de är ingen fara med dig

S.Å S.J.U.K.T J.Ä.V.L.A G.L.A.D!!!
Var inte så illa som jag oroade mig för, oroade mig för det värsta så man bara kunna bli glad om de var åt andra hållet eller inte jätte förvånad o mde var åt helvete. De var en liten fjant sak som inte alls kommer kräva mycket tid att fixa.
Åkte till stan efter nyheterna och fick ett par nya gymskor, så jävla glad!!
Världens gladaste tjej just nu som sitter och äter exotic snacks. Det min lön kommer ta slut på när jag blir vuxen tror jag. Åh ni kan inte ens förstå min lycka just nu!!!!!!
tar samma bild som jag använde mig av för en vecka sedan ungefär på inlägget jag skrev om vad de var med mig osv. Så ni får en liten koppling för var det handlar om. åååhhihihi
Inte nog med allt detta så blev min och Amandas blogg länkad på

Föreningen Gestrikland

på facebook idag. Fick lite statestik då kan jag säga. Så sjukt kul att så många kollar där varje dag. Är världens gladaste nu, livet äger !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0