Uteliggare? haha lilla jag

Sitter just nu i Karins trappuppgång, där jag fick ordet uteliggare från haha!
Gick till enen först och köpte korv och en läsk, kände mig snygg när jag bara köpte det. Riktig mat ;) Träffade även på Anita och Oskar, dom är ju för goa! Så skulle jag möta Karin för hon har nå burk som är min eller något sånt, so väntar i hennes trapp. Thats my life. Spännande va? nej. Ska hem och vara barnvakt nu sen ikväll har jag inget bättre för mig så då blir det kanske Mange Makers. Haha alltså varför skriver jag "haha" hela tiden? Ja jag sitter ju och skrattar åt mitt liv. Haltar, köper korv, ska kollla på mange makers, sitter i en trapp, är sliten och trött. Hej Jennifer hej på dig Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0