15 sanningar om mig

1. Jag har tvångstankar att räkna bokstäver i alla ord jag ser när jag är ute och går.
2. Jag kan inte ta i dörrhandtag i skolan, sjukhus osv för jag tror att jag kommer få magsjuka av någon annan då.
3. Jag drömmer om det perfekta förhållandet varje dag. Utan svartsjuka och onödiga bråk.
4. Jag hatar min näsa och min mun.
5. Jag säger alltid som jag tycker och tänker.
6. Jag har alltid önskat att jag var bra på fotboll och snowboard.
7. Jag är medveten om att jag är dryg på facebook men vad ska man annars göra där?
8. Jag älskar att inreda och hade gjort om i varje lite vrå här hemma om jag kunna.
9. Jag kan inte gå i bikini på stranden för jag tycker inte om min kropp.
10. Jag har lyckats gått upp 2 kilo nu och är så jävla glad!!! 7 kg kvar till mitt mål.
11. Folk kan koppla mig som "lös" för jag har träffat mycket killar, men jag håller inte på med dom för det.
12. Jag har ADHD.
13. Jag skulle inte bytt ut mitt tjejgäng mot något i hela världen.
14. Jag ångrar inget jag har upplevt igenom mina år. Ingenting! Jag saknar allt och vill göra om allt igen.
15. Jag vill bli biff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0