18 år och hon behöver fortfarande stå på tå ;)

Idag är det alltså Onsdag. Inte vilken Onsdag som helst utan min tjejs födelsedag. Min fina underbara Linas dag. Hon fyller alltså 18 år! Den här människan är en svår liten tjej som man inte förstår sig på i första taget men hon har ett hjärta av guld och är en människa jag nu inte skulle kunna vara utan. Spelar ingen roll vad det gäller, hon är aldrig den här som säger: jo men de är bra jennifer, allt blir bra blablabla. Här har vi en tjej som lever sig in i andras perspektiv och verkligen berättar vad som är bäst och rätt att göra. Det är så jävla skönt med henne. Hon är en otrolig tjej som jag verkligen älskar. Därför vill jag skriva Grattis och hoppas på att du får världens bästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0