I KNOW YOU WANT ME, LISTA I MITT RUTTNA HJÄRTA EEEXXXDEE

Namn:

- Smeknamn: Jeffa, jennis, jeffis, larsson, jenni, biffen osv
- Födelseplats: Gävle BB
- Ögonfärg: Blå men börjar bli typ gröna ibland nu haha
- Hårfärg: Brunt
- Längd: 169

- Skostorlek: 37

- Vikt: 51

- Höger eller vänterhänt: Vänsterhänt som kungen

- Stjärntecken: Vädur

- Skor som du bar idag: Kängor
- Rädsla: Döden, mörker när jag är ensam, höjder, åskan

- Målsättning: Att klara av alla motgångar oavsett vad
- Din första tanke när du vaknade imorse: Orkar inte......
- När somnade du: 01.00-02.00

- Pepsi eller Coca Cola: Spela rolll

- McDonalds, Max eller Frasse: Max
- Adidas eller Nike: Nike

- Choklad eller vanilj: Choklad <333

- Svär du: För ofta
- Sjunger du: Seriöst? Kan inte ens...

- Duschar du varje dag: Ja
- Röker du: Näjelllee

- Tror du att du någonsin har varit kär? Oja

- Gillar du skolan: Nej, jag gillar mina kompis i min klass <3 x))
- Tror du på dej själv: Försöker alltid göra det

- Blir du åksjuk: Ja

- Tycker du att du är hälsosam: Haha nej

- Gillar du åska: Nejjjjj

- Spelar du något instrument: Nej eller

 

SENASTE

Vem fick du sms av senast? – Charlotta

Vem skickade du sms till senast? - Rebecca
Vem ringde dig senast? - Charlotta
Vem hånglade du med senast ? – 
Vem pussade du senast? –

Vad drack du senast? - Mjölk

När däckade du sist? – Däckar aldrig

 

VEM

- Saknar du: Många
- Vill du döda: Ingen men vill se några få människor lida lite  
- Rörde dig sist: Emma

- Vill du slå: Haha människor som gör mig svartsjuk typ

- Vill du kittla: Mamma hahahahahah

- kramade du sist: Lina

- Vill du prata med: Ingen, har asperger. heheh

- Skrek du till sist: Lina

- Vill du vara som: Mig själv

- Sårade dig senast: 
- Vill du bli galet full med: MINA TJEJER!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0