nervös och glad för mina vänners skull

Nervös efter sjukhus besöket jag var på och glad för mitt tjej gäng som ska till Alanya. Skulle ju åka med dom men som dom vet och alla andra som känner mig har jag gått ner i vikt och kan inte gå upp igen. Eller jo men de är suuuper svårt så jag får inte åka för varken mina föräldrar eller läkare utan all inclusive. För jag vet lika bra som min mamma, min läkare och alla andra att jag kommit läta bättre om jag har det. Så orkar inte diskutera. Men nu är det så att tjejerna jag skulle åka med absolut inte vill ha all inclusive. Så jag blir inte med....

Jag vet att det finns 100 hotell där man kan VÄLJA all inclusive eller utan det, alla har redan sagt åt mig att säga de till dom men de passade dom inte i smaken. Att alla kunna få som dom ville. Så jag får helt enkelt stanna hemma och de som suger är att de verkar inte röra dom alls. Att jag var på sjukhuset idag, TACK ALLA 41 ST SOM SKREV LYCKA TILL PÅ NÅGOT VIS uppskattar så himla mycket. Det lustiga var att det var enbart två, två från mitt tjejgäng, karin och therese. Som skrev lycka till. Känner mig så omtyckt..... Kanske dags att tänka lite hur mycket folk bryr sig om än och vilka som bryr sig om en egentligen. Det gjorde faktist ont i mig att de andra inte ens verkade bry sig ett smack. Men tack alla andra!! Underbara ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0