ni älskar mina listor

2011:
Hur har året 2011 varit för dig? – Underbart
Bättre än förra året? – Var bästa vän med Louise och hängde mycket med henne
Har du träffat några nya vänner? – Ojaa!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? – PEACE AND LOVE
Har du flyttat under år 2011? – Nix
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Tusentals
Har du kysst en främling? – Ja haha
KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2011? – Underbar
Har du varit kär? – Kärast
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja!
Har du haft ett hemligt förhållande? – Haha ne
SORG&HÄMND:
Har någon i din närhet tagit självmord? - Hoppas jag inte
Har någon i din släkt avlidit? – Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Tror inte de men säkert
Har du varit i slagsmål? – Oklart men nee
PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? –För sekunden kanske, men nee
Har du skämt ut dig? – Jennifer Marika Larssons bästa vän: Skämma ut sig
Har du ljugit för en vän? – kanske dragit en vit lögn och sådär. Men jo de har jag nog
Har du varit ute en hel natt? – Nej
Har du blivit tagen av polisen? – Snäll flicka, så nej
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Oja
SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du på? – Bessemer
Har du varit elak mot någon i skolan? – Varje dag med mina fisar i klassen
Hatar du någon i din skola? – Hatar gör jag inte men ogillar väl endel folk
Har du haft alla rätt på ett prov? – Inte en chans haha
Har du förlorat en vän? – Nja så kan man väl säga kanske
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Jaa
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Inte med flit isåfall
Har du många killkompisar? – Hade förut men nu är det mer tjejer
FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? – Äh bryr mig inte så mycket :)
Skulle du vilja väga mer? – Jatack
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om dar/hade någon? – fattar inte riktigt, eller jo jag tror jag fattar. och ja
Skulle du vilja ha sex med en kändis?- Vore coolt
Skulle du vilja dricka dig full nu? – Inte just nu, men varför inte haha
VEM:
Vem är din bäste vän? – Har alla mina tjejer sen dom i klassen och sådär så bästa och bästa vän har jag väl inte. Har flera super nära vänner!
Vem älskar du? – Farfar, familj, mina vänner
Vem är den bästa artisten? – Älskar så många artsiter beroende på humör ju haha
Vem pratade du senast i telefonen med? – Har ingen telefon :(
Vem har du en liten crush i? - Ingen
Vem är snyggast i världen? - Ryan Sheckler
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? – Mig själv såklart
Vem är snällast i världen? – Farfar
Vem sov du med senast? – Pass
Vem kysste du senast? – Pass
ANNAT:
Vad blir ditt namn baklänges? – refinnej
Har du gjort en snöängel i år? – Nej :(
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? – en dag typ haha
Har en dröm gått i uppfyllelse? – Oja
Har du någon gång testat karate? – Nee
Första sporten du gick på? – Dans
Minimorötter eller pommes frites? – Pommes!
Vad längtar du mest till just nu? – Tills jag fyller 18 sen sommaren!!!
Hur gammal har du tänkt bli? – Är jag frisk hela livet så hundra år såklart
Har du haft vattkoppor? – Ja två gånger hahaha. Nu kommer säkert någon kommentera att de inte går. men hade de först som liten, typ 4 koppor så fick de igen när jag gick i åttan haha..
Vad drömde du inatt? – Hemska mardröm tänker inte ta det här
Vilken tv-serie är bäst? – Ingen
Vad åt du senast? - Frukost hihi
Vad är du mest rädd för i hela världen? – Att dö faktist
Läser du på baksidan av mjölkpaketet?- Sometimes
Bikini eller baddräkt? – Bikini
Är du mörkrädd? – Jaaa!
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? – Ja ibland när jag oorkar haha lol
Riktig gran eller plastgran? – RIKTIG!
Tänt eller släckt när du ska sova? – En svag lampa tänd om jag är ensam
Godaste drickan till frukosten? – Oboy
Har du spelat tjej i en teater? – Jaa
Duscha eller bada? – Bada såklart
Har du gråtit i skolan nån gång? – Ja...
Hur tar du dig till jobbet? – Jobb? hmm går till skolan varje dag annars
Sjunger du på toa? – Haha ne men när jag duschar
Vilken färg har din jacka? – Mörkblå
Använder du långkallingar? – Ibland :D
Är du höjdrädd? – De också
Vilket land vill du åka till? –  USA och Grekland
Vad ska du göra NU? - Promenad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? – Jadå
Har du sett din bästa vän gråta? – Men ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten? – Vitaminer som fick mig att växa, var dvärg när ja gvar liten haha...
Har du fått någon komplimang idag? – Ne eller jo de har jag ju huhu
Har du varit med i en rättegång? – Ja
Är du polare med grannarna? –  Ne eller känner dom väl
Vilka språk talar din mamma? – svenska
Vilka länder har du bott i? – Sverige
Senaste piercingen? – Örat
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? – När vi åkte till årsunda på nyår
Gay? – Nej elller med emma kanske ;)
Har du täckt någons hus med toalettpapper? – Nej men fan vad kul det skulle vara!
Suger det här? – ja det gör det
Har du varit på stranden? – Ja haha
Har du haft en stalker? – Hoppas inte det haha
Minns du din/dina musiklärares namn? – Jaa!
Hur bra är din syn? – Hyfsad
Har du varit på ett party? – Livet är ett party
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? – Aldrig
Har du varit utomlands? – Jadå
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? - Morbrors kanske
Var är dina syskon just nu? – ingenstans hoppas jag
Vad var den senaste drömmen du minns? – inatt y0y0
Vilken tid gick du upp i morse? – 12.27
Vad ska du göra i helgen? - Fira karin typ
När var du riktigt sjuk senast? - Varannan dag typ haha
Vad finns i din bakficka? – Ingenting xD
Har du färglinser? – Nejj
Vad gjorde du kl 2 inatt? – SOovvvVV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0