Trötttjej

Legat i sängen trött och sliten efter natten med mina fina. Somnade i tio minuter och vaknade med ett ryck. Helt svettig. Drömde att någon tog min bil (hade körkort i drömmen) och försökte köra på mig. Jag sprang för itt liv och den där sladdade rung mig och försökte döda mig.
Så säger mamma när jag kommer ner skakig och rädd: Måste varit för bilen som åkteo ch sladdade här på parkeringen precis.
Självklart.... Måste isolera mitt rum från GS parkeringen. BLIR GALEN på alla som sladdar där på nätterna speciellt. Har man sömn problem, lyckas somna så är det någon pajas som åker och sladdar där vid 03.00-05.00 när det är skola dagen efter. Då känner jag att jag vill ha en pistol kan jag säga.
Dåligt med bilder för jag har ätit upp min kamera typ haha. Liiite cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0