2011-2012

Har du träffat några nya personer?
Oj. Alla dessa underbara människor från Peace. Filip, Kasper, Toni osv. Sen träffade jag Hanna Nordström lite också. Och min fina BFF Charlotta Saväng! Så många fler också men ja, mycket folk! Sen Mattias Och Eric som jag kom jätte nära i somras fast hade dock känt längre men inte så pass bra!
Har de påverkat dig positivt/negativt?
Självklart positivt! Peace and Love var bland det bästa jag någonsin varit med om! Och träffa nya människor är bland det bästa som finns tycker jag. Speciellt Charlotta. Hon har lyst upp hela min vardag och varje dag får hon mig på bra humör.


Fick även en underbar sommar med tjejerna då Mattias och Eric var med varje dag. Är otroligt tacksam över att jag lärde känna dom som jag gjorde också! Älskar dom soooo mycket

Även bandykillarna, nyström osv!

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Varit på Peace and Love.  Snusat haha. Sen lärt mig accepterat människors fel och brister men även lärt mig att sett mina egna fel och brister.

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Löften är till för att brytas, så absolut inget löfte för min del!

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
Självklart finns det en hel del människor man vill ha kvar som man saknar, glidit isär osv. Sen Eric och massa anant. Men det finns en anledning till att folk förtsvinner och det är för att det ska vara så. Nytt år, nya möjligheter, nya människor och jag behöver inte gråta för att jag har förlorat någon alls. Är bara tacksam över allt jag har varit med om under 2011!

Det bästa du har gjort i år?
Klarat skolan. Visat mitt rätta jag. Varit så jävla stark! Peace and Love. Haft en underbar tid med Eric. Lärt känna Charlotta. Vågat chansat.

Ditt största misstag?
Förlitat mig på folk för fort. Fast jag ahr lärt mig av det så jag gör inte det längre dock. Men det är ett stort misstag. Annars ångrar jag nog inte någonting speciellt. Bara småsaker

Hur har du firat/firar jul i år?
Hos mig med mamma, pappa, farmor, farfar, faster, partner, kusiner osv. Fullt hus, myys

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

Dålig på datum men peace and love. och 18/9

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
Fest hos Mange
Baby Baby
Loca People
Resten av ditt liv
Stamp on the ground
Pojkarna som busar<33
X
I Need A Dollar
Vart jag mig i världen vänder
Titta när han dansar¨
Stereo Hearts
Fade into Darkness
Levels
Elektropop
Your Song

Och så mycket fler låtar!

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Pluggat haha...

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Ingen aning. kanske att inte följa mina tvångstankar

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
Mer saker som har hänt senaste tiden här sen innan sommaren haha. Men det ska inte skrivas ut här haha

Blev du kär under 2011?
Så otroligt kär faktist, underbar tid och upplevelse :)

Har du legat på sjukhus under 2011?
Inte legat där länge men ja sjukhuset är mitt andra hem :)

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Kanske

Hur många one night stands?
Noll

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag blev väl firad av släkt och vänner sen hade jag en fest för 200 pers ungefär :)

Vem fick dig må bra?
Tjejerna i gänget. Eric. Min klass. Fafar och sååå många fler

Har du förlorat någon vän i år?
Inte förlorat tror jag. Valt bort kanske

Vem saknade du?
Saknade Jacob i början av sommaren eller före sommaren otroligt mycket. 
Sen Amanda Hela sommaren då och då.

Har du flyttat under 2011?
Nejnej!

Vad ska du göra nu på jullovet?
Redan haft en toppen bra tid under lovet. Har mått som en apa och oroat mig dagligen över så mycket men de är skit samma. För jag har det så j*vla bra!

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Mycketmycketmycket gladare! Hittat till mitt tjejgäng och vi har blivit som en familj. Varit p åotroliga jävla fester. Varit kär så det brunnit i mig. Och ja jag har mått så jäävla bra!!


Vad ser du fram emot 2012?
Peace and Love <333 Utomlands med tjejerna i hope. Och att detta är blir ääännu bättre! Eftersom jag fyller ARTON ÅR SNART!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0