Var stolt över dig själv!

Många tjejer sitter självklart och drömmer om Megan fox kropp osv. Jag har alltid varit den som sitter och kollar på bilder på henne och många andra men ändå tänkt, ne jag ska inte operera mig för att känna mig nöjd över mig själv. Jag är jag och ingen annan är som mig. Jag brukar även berätta det för andra eftersom det är sant! Sitt inte och dröm om att se ut som någon annan tjejer, du är fin som du är.
Jag har tänkt på det här hela dagen för jag och Charlotta pratade om det idag och de finns faktist 2 eller ja 3 tjejer jag skulle kunna sett ut som. Dom är inte världens snyggaste. Dom har charm, är världens sötaste, fina och strålar! Vill inte va ett sexobjekt utan dessa tjejer, to die for
Selena Gomez
Lindsay Lohan
Miley Cyrus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0