några få trogna läsare

Hej på er! Jag måste börja med att säga att ni är super söta som klickar in här varje dag trots att bloggen har sett lika tråkig ut nu med samma gamla inlägg i en månad.
Det är så att jag jobbar ju nu för tiden, varje dag också! Då har jag ingen ork för att blogga, men det slog mig nyss att varje kväll efter jobbet sitter jag hemma och har tråkigt. För det första, har ingen ork att göra något så jag ligger hemma i sängen, så då slog det mig! Varför inte bara börja blogga på kvällarna då så får jag se om suget kommer tillbaka?
På sista tiden har jag hunnit med att varit på peace&love, köpt lite skor, börjat jobbat, festat och en hel del annat!

Kommentarer
Postat av: Natacha

Fin blogg! :)

Kolla gärna in min blogg och lämna gärna ett spår! :)

2012-07-15 @ 22:40:13
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0