allmänt leds

Förlåt för min kassa uppdatering. Egentligen har jag tiden men orken har gömt sig någonstans. Är allmänt trött på livet. Fyller 18 år på Fredag och längtar jätte mycket, ska bli hur roligt som helst! Men! När man är på bra humör och så många bara ska vara omogna, irriterande och få en att bli på dåligt humör varje dag så orkar man inte. De vore kul om vissa man känner och är bra vän med säger hej istället för att gå förbi och sedan komma med någon onödig kommentar som den person VET att bara gör en irriterad. Så irriterad på många nu och jag brukar inte bry mig eller jo de är klart man gör men alltså bara glömma de. Slänger självklart tillbaka någon kommentar men jag är inte den som börjar jämt längre och de tycker jag bara har med mognad att göra. Men endel människor går enbart in för att irritera, förstöra ens dag. Just nu, please. Ni vet hur glad och förväntansfull jag är inför Fredag så varför då hålla på och vara så jävla dryg? Brinn i en eld.
Har precis blivit bjuden på glass hos världens bästa Karin och på Fredag får jag träffa Amanda, gå ut på krogen, festa här hemma och må bra. Så en kommentar imorgon elelr tills jag fyller och jag orkar inte ens prata med den människan. Brinn upp i en eld, bara för ni är på dåligt humör och homo behöver ni inte kasta den bollen på de som mår så jävla bra!
gammal bild men precis så känner jag nu, just die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0