Förlåt för att jag har gjort dig så besviken


Jag skriker till dig,
Jag svär till dig,
Jag säger spydiga saker till dig,
Jag säger att du är"Dum i huvudet".
Jag säger så mycket elaka saker till dig, Jag ångrar mig varenda dag.
Även om jag har sagt förlåt.
Men vad ska ordet förlåt hjälpa dig?
Du blir sårad för livet, orden ekar runt i ditt huvud.
Fast du vet att jag inte menade det jag skrikit åt dig.
Det elaka orden som flyger ut ur min mun,
och alla dessa fina ord som sitter kvar på tungspetsen
orden som stannar kvar för dom är så fina
så sanna att dom inte kommer någon vart.
De fula orden kommer så lätt, för att du är min älskade mamma.
jag vill och hoppas att jag någon gång ska kunna få fram de fina orden som du behöver höra och som jag behöver få sagt.
"Fy fan vad jag älskar dig mamma"
Jag vill att det ska bli en vana att jag istället säger alla som fina orden till dig att hur mycket jag egentligen älskar dig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0