Friday im in love

Gårdagen spenderades hemma tills Karin kom då vi käkade middag. Skulle locka henens hår också men det slutade med att hon gjorde illa handen ordentligt då hon ramlade av min stol. Aldrig varit så nära att kissa på mig. Hängde med hen till henne efter vi hade ätit eftersom hon var handikappad så jag fick knyta hennes skor, bädda hennes säng. Vid 23.00 drog hon och 3 killar till Gävle för att dra på slick jag vidare till Fanny, Nellie, Ebba, Anton osvosv. Hade trevligt och kom hem vid 02.00
Idag blir de bara ta de lugnt sen ikväll antar jag att de blir jernvallen. Norlie och KKV ska ju dit, så måste ju när jag bara bor 30 meter därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0