hejdå jennifers blogg som suger? tror de

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nee de tror jag inte. Eller har svimmat och varit borta i 25 minuter eller mer typ och då fick mamma inte kontakt med mig. De var väl de värsta typ.
Hånglat med nån riktigt ful: Det som händer på fyllan stannar på fyllan
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Möjligt
Gjort något riktigt dumt? Haha de har nog alla
Gjort något du verkligen ångrar? Ja oja, men ändå så kan man leva länge och skratta åt det. Så nja halvt haha
Åkt ambulans? Minns inte nu
Åkt polisbil? Ne inte så
Gjort nåt olagligt? Ne eller stökat ner, haft sönder nått och kissat ute kanske ;)
Fått din mamma att gråta? Finns inget värre...
Slagit ner någon? De slog slint i huvudet på även mig förut
Skämts över dina föräldrar? Ja tyvärr så har nog alal gjort de någon gång över sina föräldrar
Sagt jag älskar dig och menat det? Men ja
Tar du droger? Nej, sista jag skulle göra
Dricker du? Jadåå
Vilka kläder sover du i? Trosor eller naken haha
Vad hatar du verkligen? Svartsjuka, otrohet och lögnare
Varit kär? Ja :)
Är du ensam nu? Karin är här fast hon är och bajsar hihi
Vill du gifta dig? Ja de är väl en dröm med stort bröllop när jag blir vuxen. Så ja om jag blir så kär
Vill du ha barn? Klart. När jag är 25-30 typ

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag och Felicia
Såg dig gråta? Oj.... vet inte riktigt. 
Fick dig att gråta? Hostan haha
Du delade en dricka med? Delar? Pssst
Du gick på bio med? Längesen nu du, Eric.
Skällde på dig? Mamma ;)
Sa någonting till dig och vad var det? Karin, ja de ska jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nejjj
Kramat någon? Jaja
Pussat någon? Nepp
Köpt någonting? Ja isglass for the wiiiinnnnn
Sjungit? Neeeru haha
Saknat någon? Jaadå

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Ne
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej fyyfan
Bra kompisar? Ja hihihih xP <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0