Kärlek är den största och mäktigaste känslan i livet.

Ibland skrattar man så magen så man inte kan andas och ibland slåss man i ren ilska. Jag kommer aldrig beskriva kärlek som en evig dans på rosor. Alla sagor med lyckliga slut döljer
så mycket verklighet bakom, tro mig för jag vet.


Jag kommer aldrig försöka påstå att kärlek är skit och mest bara smärtsamt heller.
Kärlek är bara verklighet. Det är den känslan som driver oss framåt i livet.
Det är känslan som får oss att kämpa för jobbet vi vill ha eller killen vi drömt
om, men det är också känslan som får oss att hoppa från broar och skrika saker vi inte menar.
Kärlek är den största och mäktigaste känslan i livet.
Jag är en passionerad älskare men svartsjuk. Jag erkänner att jag alltid varit det.
Men jag tycker heller inte det är dåligt med svartsjuka så länge de inte går över gränsen.
Jag tycker de är dåligt med besatthet.
Litar man på en människa kan man ändå vara svartsjuk för vi vet att människor alltid kommer attraheras till flera människor, vi kan aldrig ta bort det.
Trots att han älskar dig och bara vill vara med dig så blir du ändå svartsjuk för du vill vara den ENDA som är fin för honom och som är attraherande.
Så kommer det aldrig vara och de gör ont när man är en romantiker. Visst önskar man att två människor kunde hitta varandra, spendera resten av sitt liv med varandra och aldrig ens tänka på någon annan? Men kärlek är inte perfekt och framförallt inte människan heller.

Oavsett om någon gör dig illa, krossar dig genom att vara otrogen eller bara skita i dig för någon annan. Eller helt plötsligt inte bryr sig om dig alls, de finns tusen olika saker. Men alla de såren som du får, får dig att växa.
Du kommer alltid överleva och lyckan kommer alltid hitta tillbaka till ens hjärta


sängen ropar på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0