Perfect guys don't exist, but there's always one guy that is perfect for you

Saker jag ogillar hos killar:
- Killar som har hakan i taket pågrund av all storhets. Skryta får killar göra till deras mammor och inte genom att ragga JÄMT
- När killar inte är öppna, ärliga och står för vad han tycker och tänker

Småsaker jag gillar utseendemässigt:
- Kroppen
- Klädstilen
- Leendet

Saker jag dras till eller lockas av:
- Parfymen
- Rösten
- Skrattet
- Killar som är lite blyg men hur charmiga som helst när man lärt känna honom och som får mig att skratta

Saker jag "tänder" smått på:
-Ryggmuskler
- Håret, de ska finnas hår på huvudet som jag kan dra fingrarna igenom
- Biffig kropp i linne och hänglser, typ bygg kläder, målar kläder kanske? aja ni fattar, osv

Saker jag kräver hos en kille:
- Att han visar respekt
- Att han är sig själv och inte visar två eller fler sidor av sig själv beroende på vart eller vilka han är med
- Att han är ärlig och öppen så man inte börjar tvivla osv

Saker som kan förstöra en fin kille:
- Överspeleri, kan gälla vad som helst
- Storhets, skryt om saker då som jag skrev här över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0