this is crazy

Jag måste skriva av mig, kanske blir helt osammanfattande och konstigt men så mycket i huvudet nu. Vet varken in eller ut så fick jag reda på nyss att jag ska skriva en massa när vi ska till Berlin med klassen nästa år. Det gjorde mig extra irriterad när jag sitter här och har så jävla mycket redan jag inte kan ta tag i när ALLA vet om det ändå ger dom mig uppgifter som inte går till denna värld!
Jag blir så leds när jag förstör för mig själv exakt varje gång. När jag väl får lillfingret ska jag ha hela handen och därefter påföljder. Man kan omöjligt ha kakan och äta den också. Jag hatar drama men sätter mig i situationer jag inte ens KAN hantera. Orkar verkligen inte, mitt huvud sprängs. Det är galet och ni tror jag tycker synd om mig själv men de är sant. Alla punkter och allt ekar i huvudet och de är överbelastat. Att inte veta vad man vill, vad man har, vad man har att förlora, riskera, diskutera osv jag orkar inte. Trött jag blir på mig själv, fan för mig själv, fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0