Here you go

söto ha-ha! träffar du någon just nu?
hur lång är du?
hur mycket väger du?
ska du ha någon fest när du fyller 18?
Vad är det sorgligaste minnet du har med en kille?
Har du varit kär på riktigt? Isåfall, hur många gånger? Och hur känns det?
hur är det att ha adhd eller add?
Har någon kille varit otrogen med dig? alltså att han har tjej osv
vad saknar du mest om du får välja en sak?
hur har ditt liv förändrats från då du slutade högstadiet?
gillar du katter?
hej ?
hur vill du ha ditt hår nu ?
Vilken längd på håret trivs du bäst i?
Vilken hårfärg trivs du bäst i?
Super snygg i allt! ;)
hur många förhållanden har du haft?
Vem är den snyggaste killen i din skola?
Vem är den snyggaste kändis tjejen?
Vem är den snyggaste känis killen?
Beskriv dig med 5 ord?
och slutligen "dock ingen fråga men" jäklar vad snygg du är i håret jämt! :D
söto ha-ha! träffar du någon just nu?
Det skulle man kunna säga, eller ja det gör jag :)
hur lång är du?
169,5 halvan är viktig när jag vill vara 170! haha
hur mycket väger du?
Vad som står på vågen är ointressant för de spelar ingen roll egentligen men hoppar mellan 50,5 och 52,7.
ska du ha någon fest när du fyller 18?
Åhhhh, 15 dagar kvar!!! Hihi. Nej de ska jag inte, ska ta hem de närmsta och bjuda på käk och förfesta! Sorry haha
Vad är det sorgligaste minnet du har med en kille?
Lär väl ha varit med Jacob, aldrig varit så kär på bara några träffar. De var helt otroligt. När han skulle börja på en skola i Karlskrona och jag visste att de inte skulle bli något mer av oss två. Jobbigt förväl och jobbigaste månaderna efter det i hela mitt liv tror jag!
Har du varit kär på riktigt? Isåfall, hur många gånger? Och hur känns det?
Jag vet inte riktigt. Mitt riktiga förhållande var 09 med Tobias och då var jag väl kär men de kan jag inte ens tänka mig att jag var nu haha. Sen Jacob. Tyckte om mitt ex hur mycket som helst, men kan inte ens tänka mig att jag var kär nu för han är så död i mina ögon just nu.
hur är det att ha adhd eller add?
http://apathtosuccess.blogg.se/

Har någon kille varit otrogen med dig? alltså att han har tjej osv
Jag vet faktiskt inte vad mitt ex gjorde på krogen med sina nya tjej som han har nu eller något sånt men ja, jag har ingen aning. Det jag inte vet de lider jag inte av heller!
vad saknar du mest om du får välja en sak?
Ojjj... Det finns så mycket men ska jag säga en sak jag saknar mest så är det väl grundskolan och ska jag säga en person eller så lär det blir Amanda!
hur har ditt liv förändrats från då du slutade högstadiet?
Det har förändrats otroligt mycket! Jag har lärt mig att accepterat alla så länge de inte har gjort mig något. Oavsett vad andra säger så skiter jag i det. Så har blivit mognare. Har lätt att förlåta folk så länge de inte har gjort mig ledsen och besviken, de kan ta ett tag. Lärt mig vad kärlek handlar om. Lärt mig hur jag hanterar många situationer inom ADHDn och många andra vardagliga situationer. Har nästan blivit bästa vän med MÅTTA
gillar du katter?
nej, dom luktar illa. Gillar vissas katter xD cecger
hej ?
Hej gesällvägen 23 <3
hur vill du ha ditt hår nu ?
Vill ha lite mer slingor!
Vilken längd på håret trivs du bäst i?
Långt vissa dagar men har vant mig vid kort och tycker det är lättare att fixa osv så kort är härligare. Men skulle nog vilja ha lite, enbart lite längre!
Vilken hårfärg trivs du bäst i?
Den jag har nu, fast lite mer slingor.
Super snygg i allt! ;) Tusen tack hihi glad jag blir!
hur många förhållanden har du haft?
Hur många och hur många, beror väl på hur man tänker. 3 seriösa kanske eller jag vet inte alls haha...
Vem är den snyggaste killen i din skola?
Haha det finns inga som är speciellt SNYGGA haha...
Vem är den snyggaste kändis tjejen?
Jessica Alba. Miley Cyrus blir bara finare och finare också.
Vem är den snyggaste känis killen?
David Beckhem bla.

Beskriv dig med 5 ord?
Ärlig, spontan, lat, humörsvägningar men oftast jätte glad, dagdrömmare
och slutligen "dock ingen fråga men" jäklar vad snygg du är i håret jämt! :D

Kommentarer
Postat av: hehe

tror du läste otrohetsfrågan för fort, "har någon kille varit otrogen MED dig" inte mot :))

2012-03-16 @ 08:53:23
Postat av: Amanda

Åh jag saknar dig också Jeffis.. Och vadå för långa texter haha? ;) Kan inte skriva ja inte. Love You xP

2012-03-16 @ 13:10:01
URL: http://amanndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0