4. Det här stör mig

Nu kommer många tycka att jag bara ska hålla käften för jag är precis lika ibland men märker de och börjar växa ifrån det. Människor som fortfarande lever kvar på dagis.
Ni vet när man bråkar en dag eller stör sig på varandra? Det kan vara din bästa vän, dina klasskamrater, dina föräldrar eller vad som helst. Man tycker att den andre är dryg en dag sen är det över. Men människor som lever kvar på samma fjant i veckor. Vecka in och vecka ut. Folk som snackar bakon ryggen på nära vänner när de känner varandra så pass bra är det väl 100 gånger enklare att bara stå för sin åsikt och säga det face to face så man kommer någon vart med det? Stör mig så otroligt mycket på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0