5. En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv

1. Jag har otroligt svårt för folk som ska leva kvar och stampa vatten över gamla saker som han hänt. Bråk osv.
2. Jag kan inte vara i mörker själv, ute på vägar, skogar osv ensam utan att få adrenalin så jag nästan börjar grina.
3. Jag är beroende av socker och måste äta något sött och får jag inte något sött måste jag dricka läsk!
4. Jag hatar att höra "va smal du är" eftersom jag inte vill vara smal, smal utan ha muskler och så!
5. Jag är nykär!
6. Jag är sjukt svårt med skolan.
7. Jag kan knappt ta i handtag på arenor, skolor, sjukhus osv utan att rysa och vilja dööÖ!
8. Jag äter medicin för ADHD
9. Jag älskar att vara spontan och bjuder ofta på mig själv
10. Jag älskar mina vänner så sjukt jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0