BB mys

Smeknamn: Jenni, jeffa, jeffis, Larsson.
Födelsedag: 30 mars 1994
Bor: Sandviken
Arbete: Skolan....
FAVORIT..
Färg: blå/turkos är favoriter tror jag!
Plats: i min finas famn, prutandes i Karins soffa, fisandes i Emmas säng och fest med tjejerna!
Drog: choklad
Fordon: bussen antar jag hahahah. Nerå men jag vet väl inte.
Film: dirty dancing, love and other drugs och a little bit of heaven.
Djur: min hund!!!
Affär: Gina, bikbok och hm typ. Sen Nelly.com osv.
Serie: -
Café: hansens och waynes.
Skor: kängor, kilklackar och tygskor!!
BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Ja!
Gnälla: haha ja tyvärr :(
Skrika: för ofta!
Sova: japppp :)
Drömma mardrömmar: senast här om dagen! Så ja, ofta faktiskt..
Drömma sexdrömmar: haha har hänt
Försöka vara annorlunda: är bara mig själv och jag är bog väldigt annorlunda oftast
Klä dig i svart: jarå
Ha sex: ja de med
Hata folk: hatar gör jag inte, men tycka mindre om vissa!
Lita på folk: nja, förut tänkte jag mig inte för och börja lita på folk så fort dom sa hej men nu har jag grymt svårt med de.
NÄR…
Åt du senast: 1 timme sen.
Läste du en bok senast: a long time agoooo.
Var du på konsert senast: norlie och kkv för nån vecka sen hahah!
Köpte du något senast: idag!
Kysste du någon senast: igåååår.
Svor du senast: säkert bär jag öppna minnen senast!
Sjöng du senast: i skolan
Klagade du senast: när jag cyklade hem från skolan!!!
Är det sommar: snart är de sommar :)))
VEM…
Saknar du: Erik å emma
Rörde dig sist: Mammis
Kysste dig sist: Erik
Gjorde dig riktigt glad senast: Erik
Fick du sms från senast: Karin
HAR DU…
För många vänner: kan inte ha för många!
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: inbillningar.
Färgat håret: Ooooja hahah
Brutit några ben: ja men länge sen
Några piercings: 3 i öronen och ett i naveln.
Egen dator: ja:)
Gjort bort dig rejält: Jennifer pajjas Larsson som gör bort sig jämt!
Bra självförtroende: ne eller beror på inom vilken punkt!
Kysst någon: ja!
Haft sex: ja!
Köpt kondomer: neee
Sagt jag älskar dig till någon idag: nee :)
Varit kär: jaa!
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja
Velat vara otrogen: Aldrig!
HUR….
Går du: som en ko med avbrutna ben
Fördriver du tiden: telefon spel
Mycket pengar har du: slut :).......
Tjänar du pengar: går i skolan och får studiebidrag.....
Ofta diskar du: ibland!
Ofta städar du: sällan
Ofta träffar du din familj: varje jävla dag
Mycket äter du: tills jag är mätt +lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0