Vad gör man

Vad gör man när man är för feg för att be om ursäkt när man gjort något fel? Jag har grubblat i 2 månader nu typ först på vad jag har gjort för fel och nu när jag börjar inse faktumet att jag har varit så egoistisk, klarar jag inte av en ynka ursäkt. Jag är så förbannat feg, de kan man inte tro om mig men jag är verkligen det när de gäller mina fel och brister...

Sitter allafall på bussen nu påväg till läkaren, den stora dommen. Om jag ska behöva börja med medicin igen eller inte. Vill det men ändå inte, så himla jobbigt. Vissa påverkningar är så jobbiga medans jag vill minnas bad jag heter och kunna koncentrera mig på saker. Vill inte bli två personer som jag blir med medicinen, vill inte gå ner dom här 11kg jag har kämpat med.. Jobbigt beslut faktiskt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go'bit <3

2012-11-21 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0