underbara lov

Har ju äntligen fått lov och idag är en bra dag! Erik och jag har ju stått ut med varandra ett halvår på Tisdag så vi ska till Umeå och hälsa på hans mormor och morfar där onsdag till fredag eller lördag. Mysigt! Så på tisdag kanske vi ska bo på hotell om vi hittar något i sundsvall. Så himla mysigt.
Behöver verkligen komma bort nu känner jag. Sen tror jag min pappa är sjuk eller något när han peka på en fjällräven jacka i intersport tidningen och sa: vill du ha den här? Jag tycker den är så fin och du skulle passat i den. Så imorgon ska jag till intersport och kolla ut en jacka, passar inte den blir de väl någon annan sen ska vi kolla vidare på om de blir något med hotell eller inte. Myslov (blev mycket "mys" nu)
 
skulle försöka få en mysig bild på allt men nej hon ville inte gosa så JA jag mosar henne och JA hon
river mig som försvar. därefter bilden :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0